Sex Drive - Szex Túra

Hol is kezdjem. Azt hiszem tömör leszek. A képre kattintva letölthető a Sex Drive (Szextúra) c. film általam készített (Deino, csak hogy tudjátok kit kell szidni) magyar felirata, a DVDRiP-Larceny releasehez. Figyelem, az UNRATED jelzésű verziókhoz ez NEM passzol. Kis filmelemzés, hangulat keltés, spoilerezés és sztorizás pedig a tovább mögött.

Miről is volna itten nagyba szó? Kezdjük a történet felirat felével. Nem csináltunk még soha filmhez feliratot. Most se, ez abszolút Deino magánakció volt, azt se tudom darkspell látta-e a filmet, de majd megpróbálom rávenni, hogy nézze meg. Nem volt a héten se Flashpoint, se Seeker, kicsit unatkoztam, szóval hogy, hogy nem, a Sex Drive című film került az utamba. És bumm. Cool túra? Pipa, imádtam. Eurotrip? Pipa, iiiiimádtam. Gondoltam miért ne, a Filmbuzin is csupa jót olvastam róla, hátha bejön. Bejött. És a film van olyan jó, hogy nekiálltam lefeliratozni, mert ez kell.

A történet dióhéjban: Ian átlagos tinédzser srác, van két jóban-rosszban pajtása, Lance és Felicia. Ian barátunk a manapság népszerű trendekkel ellentéteben még szűz, és ezért szivatják is rendesen mindenhol. Egyszerűen nem boldogul a csajokkal. Egyetlen kivétel ez alól egy lány (Huncut kisasszony néven fut…), akit online ismert meg, és rendszeresen chatel vele. Egy nap aztán érkezik a kihívás, és Ian elindul a barátaival – a bátyja elkötött Potiac GTO-jával – a majdnem ezer kilóméterre levő Knoxvillebe, hogy elveszítse a szüzességét, megtegye a végső lépést a férfivá válásban. Klisé? Mint az állat. Hányszor láttuk már? Csóváltam is a fejem, hogy hogy lesz ebből eredeti történet. Hát sehogy, a megszokott kliséket kapjuk, csak éppen új körettel! És azok bizony eléggé izgalmasok ahhoz, hogy megbocsájtsuk a klisét a filmnek, sőt, a zenék, a kocsi, és a poénok együtt egy nagyon kellemes és élvezhető filmmé állnak össze!

A szereplőkről: telitalálat. Mind a három főszereplő, az összes mellékszereplő, és aki még überdurván nagy, az Seth Green az amis csóka szerepében. Holy Shit! Nagyon hardcore poénokat szállít nekünk a gárda végig a film alatt, a női főszereplő átlagos tinédzser, jól néz ki, de nem tejcsárda, ahogy egy tininek ki kellene néznie. Talán amibe picit bele tudnék kötni az Lance, őt elsőre nem értettem, hogy fog passzolni a nagy nőcsábász karakterbe, de abszolút beleillik.

Rengeteg popkult utalást tolnak a karakterek (szívtam is párral a fordítás közben…), és az az amerikai filmekre jellemzően a káromkodás inkább mennyiságben, mint minőségben van jelen (azért Ian bátyja, Rex egyszer kétszer alkotott jó szövegeket, plusz az aprós seggbekúrásnál majdnem magam alá pisáltam a röhögéstől…)

Az út során felszedett / fel nem szedett lányok is nagyon jól lettek összeválogatva, de egyikük különösképp telitalálat, és nekem amúgyis személyes kedvencem: Alice Greczyn, aki még amis ruhában is szívdöglesztő volt, nekem pedig sikerült a legbénább képét lescreenshotolni, ez van. A helyszínek többsége telitalálat, de külön kedvencem volt a Fall Out Boy koncert az amis csűrben, annál a jelenetnél tényleg elszállt az agyam.

Szóval, ha tetszett a film, ide lehet írni nyugodtan kritikát, minden jóha a vége jó. Ha valahol gebaszos a felirat, akkor a megadott mélcímre ( massive.new.jersey@gmail.com ) lehet levélbombát és mindenféle bubúpestist küldeni, hátha kijavítom. A film UNRATED (vágatlan) verziója nem követi a hagyományokat, legtöbbször az unrated verzióban kapunegy kicsit keményebb káromkodást, mert pár cicit, fütyit, és hello. Hát itt ezt megdobták rengeteg kimaradt jelenettel /elrontott jelenettel, igen szép adag káromkodással, cicivel, fütyivel, pöccsel, ami azt az igen érdekes helyzetet okozza, hogy a vágatlan verzió ELŐTT  KELL megnézni a mozisat, úgy teljes az élmény. De úgy nagyon. Tegyetek így, és akkor peace and love.

(ui. az unratedhez is csinált már valaki feliratot, de az nem itt hanem feliratok.hu-n vagy hosszupuskán van.)

Reklámok