vagolap02

Mint azt már korábban írtuk, egy nézeteltérés miatt a hosszupuskára nem szeretnénk, ha kikerülnének a fordításaink. Ma reggel mégis arra lettünk figyelmesek, hogy kikerült a Flashpoint 2×04, amit mi bizony be nem küldtünk. Írtam nagy naivan a fórumra, hogy legyenek szívesek vegyék le a feliratot, mert mi darkspellel tisztán és világosan jeleztük, hogy nem kívánjuk többet ott látni a feliratainkat. El telik egy óra, több moderátor is járt a fórumon, tudom mert néztem, hogy vajon törlik-e. Semmi.

Ezek után nagy naivan még mindig, felmentem a hosszupuska chatjére, hogy szóljak nekik, legyenek szívesek vegyék már le a feliratot. Gyakorlatilag körberöhögtek, hogy hát nem ők tették fel, hanem biztos valamelyik user, és ők hogyan is törölhetnék azt? Hivatalosan náluk a sorinak nincs fordítója ( bár ez sehol nem látszik, mert a Flashpointhoz és a többihez is mi vagyunk beírva….), ezért felteszik az elsőt ami érkezik – ami ugye véletlenül pont a miénk. Van pár szép screenshotom a chatről, be is linkelem mind a hármat.

Első, második, harmadik.

Ez volna a segítőkész hosszupuska admin csapat? A fordítót komolyan körbe lehet röhögni, hogy mit képzelek én, hogy szólok nekik, hogy vegyék le a mi feliratunkat? Hát még én dögöljek meg, és különben is mit képzelek, hogy csak azért mert mi dolgozunk X órát egy felirattal, azt ők nem lophatják el röhögve, és mikor szólok, hogy szedjék le, gyakorlatilag körberöhögnek, hogy “hát egy user feltette, mi nem törölhetjük csak úgy…” ? Idézem,

“Szerinted vissza akarjuk venni? Hát kell nekünk a plusz meló?”

Ez lenne a jó hozzá állás az adminok, moderátorok részéről? Enyém az oldal, ja, te dolgoztál a felirattal, hát ki nem sz.rja le? Azt rakok ki, amit nem szégyellek, ha nem én nem szégyellem ellopni a munkád, akkor te ne jártasd a pofádat? Tényleg itt tart a magyar online / offline társadalom, hogy nyugodtan belerúghat bárki abba aki dolgozik valamivel, és még körbe is röhögheti? Gond nélkül?

És mit tehet ilyenkor a fordító? Mert én komolyan azt fontolgatom, hogy hagyom a francba az egészet, ott szakadjon meg a hosszupuska ahol van. Mert ez gyakorlatilag azt jelenti, tisztán és világosan kimondva, hogy amíg mi ezt csináljuk, addig ők el fogják lopni, vigyorogva. Szánalmas.

Persze gondolom fog jönni habzó szájjal pár hosszupuskás ember mindjárt, de hol érdekel engem? Ha ők kiröhöghetnek minket, akkor nekem meg jogom van leírni, hogy mégis mit művel Magyarország egyik vezetőnek  kikiáltott feliratos oldala a fordítókkal. A munkánkat lenyúlták, engem körberöhögtek, szép. Épp csak le nem köptek. Köszönjük hosszupuska.

UPDATE1

Mik vannak? Miután a hosszupuska fórumra leírtam mi történt, a hsz-em valahogy moderálva lett – Tilos más oldalak reklámozása! –  , akkor is amikor már linkelés helyett konkrétan le írtam, hogy mit írtak nekem az adminok a chaten, amit a köszönőfórumba írtam, hogy a hosszupuska staff miatt fontolgatom, hogy abba hajyam a felirat készítést, azt meg egy az egybe törölték. Ami a legszebb, hogy a felhasználóm még mindig él, azt persze nem merik bannolni, mert akkor látszana, hogy valami nem stimmel itten… tessék, screenshot, frissen ropogósan:

Első, második.

Éljen a szólás szabadság…


