Egy gyors írás, hogy Necrosnak ne kelljen az előzetes posztját szétspoilereznie (sorry, nem hagyhattam ki :D), plusz hogy gyorsan kitehessem a következő rész előzetesét. De mindezt csak a Tovább… után, mert még nincs felirat. Gyors leszek, mert aztán meg állok neki fordítani. Az állást majd twitteren közvetítem. Aki nem tudja mi a twitter címem, az majd szépen megkeresi. (Értsd: lusta vagyok linkelni.)

Nutehát. Nicci, nagyüzemben. És jóóóóó! Ez a néni annyival jobb mint az előző, hogy… hát sokkal. Annyira bejön a kis sejtelmes mosoly, az aranyos nézés… Még akkor is, ha (a könyvekben leginkább morális háttérrel rendelkező személyt) totálisan megfosztották mindenféle motivációjától. Mert ez amolyan jéghegy-Nicci: a felszín semmi ahhoz képest, ami belül zajlik. Mármint zajlana, mert itt egyszerűen nem zajlik. De mindegy, lassan csak túlteszem magam a dolgon.

Ez meg már milyen? A Sötétség Nővérei osztódással szaporodnak? Amőba-effekt? Minden részben elhullik 5-10, de valahogy mindig van utánpótlás. Ehh. És azért vigyáznék a dologgal, mert akkor elvileg Nicciben most van: Richard dupla oldali ereje + a saját origi ereje + ha jól számolom 52 emberé? Azért ezt mégsem kellene…

A másik szálon Kahlan apuci olyan semmilyen volt nekem, igyekeztek árnyalni a képet, de nem igazán jött át ez a “jó ember voltam, aztán inkvizítor feleség férj, aztán loptam amit tudtam, most meg hirtelen jó ember vagyok dolog”. Persze, mindig mindenkinek megbocsátunk és jóvá változik, de a világ nem ilyen! Akarok embereket, akik NEM változnak meg. Mert a világ ilyen.

Niccire visszatérve: hogy lesz ebből Jagang? Vagy már készülünk arra, hogy nem lesz 3. évad? Nicci Jagang legfőbb gyilkológépe, de ezek után ebbe hogy tuszkolják bele a Rendet? Ha meg totál szétveszik, akkor nem lesz meg a kapcsolat… De ez még odébb van, csak előre gondolkozom.

Röviden és tömören: bár megint inkább nyafogtam, alapjába véve nagyon tetszett a rész, mert nem volt unalmas (simán verte pl. az eheti Lostot, amit tekertem majdnem végig). A következő ep pedig elég érdekesnek tűnik: jön a Teremtő. Aki természetesen nő, és marhajól néz ki. De hogy miért…? Ezzel eleve elcseszik a “van két felsőbb hatalom, akik soha nem jelennek meg, de tudjuk hogy vannak” dolgot.

Viszont a mai rész után reménykedem, hogy ha értelme nem is lesz sok, legalább jól fogunk szórakozni. Tehát az előzetes:

