Nos, ez a hét is eljött végre. Azt hiszem nyugodtan beszélhetek Deino helyett is, amikor azt mondom: végre! Jó kis évad volt, de örülünk, hogy vége. Lesz. Mert addig még van két évadzárónk, amikhez gyűjtöttem egy kis anyagot. A továbbiakban tehát a Castle- és Seeker-fináléról kikerült dolgok, gondolatok következnek.

A múlt heti Castle rész nyersfordítás 28 percnél, sorry, egész héten nem értem rá. – Deino

Castle

Személy szerint kíváncsi vagyok, hogy mennyi magánéletet pakolnak majd bele, kap-e csúcspontot a “szerelmi” háromszög… Amellett, hogy valamiféle bérgyilkos lesz az epizódban. Mindenesetre elég jónak tűnik így első blikkre.

Seeker

Az éjjel már kitettem egyszer a promót, itt most meg lehet nézni újra. Valamint van négy képem is:

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Hümm… a gyerek ‘Declan’ névre hallgat. Viszont akármennyire is próbálok, nem bírok visszaemlékezni se a sorozatban, se a könyvekben ilyen nevű szereplőre. Kíváncsi leszek mi lesz majd a szerepe. Ezen felül van egy igencsak Con-Darra hajazó Kahlanünk, ami elég érdekes. A másik kettő igazából annyira nem árul el semmit.

Hogy mi lesz, nem tudom… de őszintén szólva hacsak nem lesz zúzás, nem fog tetszeni a dolog. Nem értem, hogy miért kell a finálénak megint alternatív idősíkon/univerzumban kell játszódnia. Egyszer? Elmegy. Kétszer? Nem…

Ti mit gondoltok? Melyiket várjátok jobban?

tu

