No… Bekovetkezett amitol kicsit tartottunk. Deinonak ideje nincs forditani, nekem viszont a tengernyi szabadidom mellett gepem nincs. Ezt is telefonrol irom, ezert nincsenek ekezetek.

Akkor a lenyegre terek: kreativ nezetelteres (hihi) van kettonk kozott a Leverage cimadasokkal kapcsolatban.

Ket valtozat lehetseges:
1) alkalmazzuk azt, amit eddig is: vicces cimek, ami eppen jon, kotetlen formaban.
2) figyelembe vesszuk, hogy az angol cimek mindig a “The …. Job” formatumot kovetik, es mi is mindig “A(z) … melo” formatumot hasznaljuk.

Mivel kb egyikunk sem akar engedni a masiknak (hihi, ismet), gondoltam megkerdezlek titeket, ti hogyan latjatok a dolgot. Ja, es mivel az iphoneos wp progi nem tud szavazast beszurni, ezert keretik kommentben osztani az iget.

Nem igerem, hogy a vegeredmeny ugydonto lesz, de hatha sikerul vele meggyozni a masikat. Direkt nem mondom meg melyik melyikunk allaspontja.

Szoval?

szerk: hogy peldat is hozzak, az evadnyito ezek alapjan a “C’ella vie” illetve “A C’ella vie melo” semat kovetne.

Nem mondom, hogy ezt csak a gyengebbek kedveert irtam le…

… De igen ;)

Reklámok