Aki kicsit figyelemmel követ, az már gondolom olvasta, hogy újra megtaláltam a hetekkel ezelőtt elveszett fordítói kedvem. Gondolom sokak csalódására, ez a magamra találás nem a rég várt Flashpoint epizód formájában valósult meg, hanem a Sanctuary-ben.

Hónapok óta először ismét nagy kedvvel fordítottam, ennek eredményéül a Sanctuary 3×03 felirat ma reggel 8-ra körülbelül 85%-os készültségen áll (705/811 sor), és este reményeim szerint be is tudom fejezni.

Továbbá, mivel a másik oldali fordítónak segítségre van szüksége, gondolkozom rajta, hogy beszállok a fordításba. Ennek eredményeképp újra elérhetőek lennének nálunk a Menedék feliratok, és a gyorsaság is korrekt lenne.

Mivel még nem beszéltem a fordító kollégával, ezért a fent leírtak egyelőre csak az én fejemben léteznek, ne vegyétek készpénznek.

Ui: Nem, a 3×02-vel nem foglalkoztam.

Uui: Nem, nem is fogok.

Reklámok