…hogy elfelejtem. Mert mindig elfelejtem. Idén is megtettem, pedig két hete még az eszemben volt. Gondoltam is rá, hogy még ráér, mert van addig két hét. Aztán megnyugodtam, és szépen el is felejtettem. Szóval megint nem sikerült napra pontosan megírni ezt a posztot, de tegnapelőtt volt két éves a blog. Hipp-hipp hurrá. A tovább mögött pár szám, hogy azért legyen értelme elolvasni ezt a posztot.

(majdnem napra pontosan fél éve volt egy ilyen összesítő poszt, tessék csekkolni mennyi minden változott azóta)

A blogon…

  • már 460 postot írtunk;
  • ezekre több, mint 3575 komment érkezett;
  • a leglátogatottabb napon kicsivel több, mint 5 000 oldalletöltésünk volt;
  • az oldalletöltések száma indulás óta az 500 000-hez közelít.

A fordítói twitteren…

  • 210 ember követ minket;
  • 518 bejegyzésben írogattunk ezt-azt.

A feliratokban…

  • 43 Casle epizódot feliratoztunk, ami nagyjából 1 805 perc;
  • 11 Sanctuary epizódot feliratoztunk, ami nagyjából 460 perc; (hopp, fél éve tévedtem, mert az első évadban csak 10 rész volt a mienk – my bad)
  • 27 Dollhouse epizódot feliratoztunk, ami nagyjából 1 210 perc;
  • 40 Flashpoint epizódot feliratoztunk, ami nagyjából 1 680 perc;
  • 44 Legend of the Seeker epizódot feliratoztunk, ami nagyjából 1 850 perc;
  • 13 Leverage epizódot feliratoztunk, ami nagyjából 545 perc (kösz, Balna!);
  • és volt 3 darab filmünk is, ami további 360 perc jóság.

Ez így összesen 181 felirat és 7910 perc.

Szóval: boldog 2. szülinapot nekünk, meg nektek, meg mindenkinek!

Reklámok